צרו קשר

שם מלא
טלפון
דוא"ל
תוכן

חדשות ועדכונים

כל החדשות ›
מאמריםנושאים כלליים

איך להתקדם למכונות חדשות בתשלום חודשי סביר

הדפסה שלח לחבר
מחבר המאמר: איל ויסבך
תאריך: 25/06/14

כבעל בית דפוס נתקלת לא פעם בתחושה שאתה חייב להתקדם.
צריך מכונה או מכונות חדשות בדפוס - המכונה הישנה כבר עייפה, היית רוצה להכניס תחום חדש, מצאת מכונה שתייעל את העבודה ותחסוך בכח אדם ועוד...
במאמר זה נסקור את הפתרון של תמר למימון מכונות - להתקדם לגליוטינה, מכונת כריכה, שטנץ, פרפורציה ועוד מכונות לדפוס בלי להכביד על התזרים החודשי.


מימון למכונות?
פשוט מאד. נניח שברצונך לרכוש ציוד חדש. במקום לממן לבד או להיות תלוי בהסכמת הבנק, תמר תקשר אותך עם חברה אמינה הנותנת לך מימון על הציוד, ההחזרים יהיו בצורה חודשית והתשלומים יפרסו עד 60 תשלומים.
עסקה זו היא עסקת ליסינג בה אתה כלקוח משכיר את המכונה לתקופת העסקה. עם סיום התקופה תוכל לרכוש את המכונה בעלות סמלית או להתקדם לעסקה הבאה.

למה לא בבנק?
מימון דרך הבנק תמיד אפשרי. אמנם הריבית עשוייה להיות נמוכה מעט יותר אך הבנק מעמיס כל הלוואה נוספת שתיקח על האובליגו של העסק. גישה בריאה בניהול העסק היא לא ליצור עומס על אובליגו בבנק ולשמר יכולת גמישות בעבודה מול הבנק.

אז למה לא לקנות ישירות מהספק במס' תשלומים (למשל 12 תשלומים)
קנייה מהספק ישירות היא דבר מצויין. הבעיה היא, שרוב הספקים לא יאפשרו ללקוח יותר מ 12 תשלומים.
היות והציוד שנקנה מיועד לתקופות ארוכות, והפחת על הציוד מחושב לאורך 5, 6 ואף 10 שנים, הרי, שקנייה ב 12 תשלומים תיצור לחץ תזרימי מיותר על הדפוס. (מצד אחד קונים ב 12 תשלומים, אך תקופת השימוש בו ארוכה בהרבה.)....

תאר לי את היתרונות בעסקת מימון שכזו:
1. הגדלת הגמישות בעבודה מול הבנק ומניעת לחץ על האובליגו.
2. התאמת מס' התשלומים לאורך העסקה.
3. מתן אפשרות למנף את צמיחת העסק ע"י ביצוע עסקת רכישה שלא תתאפשר בדרך אחרת.
4. לעסקת ליסינג יש יתרונות במיסוי ובפשטות אפשר לומר שכל תשלום בעסקה מוכר כהוצאה על שכירות.


לאילו רכישות אתם מבצעים עסקה כזו
עסקת מימון תיעשה בדר"כ על ציוד (אשר יכול להיות מורכב ממס' מכונות), בשווי של כ 100 אלף ₪ ומעלה ולמגוון המכונות אותן תמר שי.י. שיווק מוכרת:
איסוף קיפול סיכה, גיליוטינות, ביג ופרפורציה כריכה חמה וכריכה קשה, מכונות עזר שונות ספירלה ועוד..

איך מתבצע התהליך?
1. בדיקה מקדמית בה נבדקת האפשרות לתת מימון לעסקה –(סוג הלקוח, סוג הציוד ותנאי העסקה)
2 .בדיקה ופגישה עם הלקוח קבלת מסמכים נדרשים מהלקוח.
3. קבלת החלטה על אישור

כמה זמן זה לוקח
התהליך קצר ביותר ולוקח בדרך כלל כשבועיים.

אז אני יכול לרכוש ציוד של תמר ש.י. בשיטה זו ?
בהחלט. פנה אלינו לקבלת מידע נוסף.

מכונת כריכה BW-950Z5